יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

יום ראשון ה-14 באוגוסט - סקייליין

יום שני לטיול התחיל כמובן במרדפים אחרי שחר שטייל בין הקרוואנים, פתח ברזי מים והתעסק בכבלי חשמל וכל זאת בזמן שאלונה מנסה לאלתר ארוחת בוקר ולהכין כמה סנדוויצ'ים ואותו היום.
גלי ועמית הידקו כבר קשרים עם חברים כך שלהם לא ממש היה צריך לדאוג.
בערך ב-9:30 יצאנו לנסיעה קצרה לפארק השעשועים סקיי-ליין. כבר ממרחק מה ניתן היה להבחין בגלגל הענק ובכדור המוזנק אל על והופך לך בין האונה השמאלית של המוח והמעי הגס.
שיירת הקרואנים שלנו נכנסה לחניה - התארגנות קצרה ויצאנו לפארק. נכנסנו ומייד קבענו עם היילדים שאם נאבדים נפגשים ליד הדובי של הגלידה בכניסה.
דיי הר התפצלנו כשגלי ואופיר (חברתה החדשה) נעלמו בתור לרכבת הרים אחת ועמית ניסה לחפש את הקרטינגים עם אלונה וכך יצא שאף אחד לא מצא את מבוקשו ובערך חצי מהזמן חיפשנו אחד את השני :)
האמת שמספר הרכבות שם הוציאו משחר קריאות טווווו.... טוווו.... וכמובן הסוסים והגמלים בקרקס. אבל מבחינתו מרכז היום היה הטרקטור האדום והחלוד שעמד שם כאילו חיכה רק לו.
גלי העיפה את עצמה באין ספור מתקנים והצטרדה כבר מהצעקות ועמית התחרה במכוניות חשמליות - הפסיד לאבא וניצח את אמא.
גולת הכותרת מבחינתנו הייתה בערך שעה ששחר ישן ויכלנו לקחת אדוויל, לשתות קפה ולאכול משהו.
בסוף היום גלי הייתה בטוחה שאיבדה אותנו ונכנסה להסטריה כמו שרק גלי יודעת אבל נראה לי שהאירוע הזה לא הצליח לקלקל את החוויה כולה.
ביציאה מהפארק רונן ורונית שיחקו אותה עם קפה וכיבודים לפני שעלינו למכוניות שהיה כמובן משובב נפש.
משם כבר נסענו לפארק קרוואנים ב"רונבאך" - עיירה נחמדה וציורית עם פארק קרוואנים נחמד שיש בו "אגמון" קטן לרחוץ בו. הילדים כמוכן נכנסו אליו אבל המבוגרים פחות.
כשהחזרנו את הילדים מהמקלחת כבר התחיל הגשם לטפטף מה שהפך דיי מהר לגשם טורדני שלא איפשר את פעילות הערב שתוכננה והסתפקנו רק בסרט לילדים ופלאוורה ליד הקרוואנים מתחת לפרגולות.
כשהלכנו לישון בלילה שמעתי מבחוץ את רונן מגלגל את הפרגולות מחשש גשם כבד יותר.

סה"כ יום מעייף אבל... מאוד מהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה